Zgodnja zgodovina

Razvoj Terrarije je januarja 2011 začel Re-Logic, zgrajen na ogrodju Microsoft XNA in napisan v C#. Re-Logic so sestavljali Andrew “Redigit” Spinks, ki je oblikoval in programiral igro; Finn Brice, ki je skupaj s Spinksom naredil grafično podobo igre. Glasbo je zložil Scott Lloyd Shelly. Igra je bila izdana za Windows 16. maja 2011. Decembra 2011 je bila igra posodobljena na različico 1.1, ki je dodala nove pošasti, šefe, NPC-je in predmete. Posodobitev je vključevala tudi izboljšave tehnologije svetovne generacije igre in sistema osvetlitve. Februarja 2012 so razvijalci objavili, da ne bodo nadaljevali z razvojem, ampak bodo izdali končni popravek za odpravo napak. Vendar se je razvoj nadaljeval leta 2013, ko je Spinks prosil skupnost za ideje, ki bi jih vključili v prihodnje posodobitve vsebine.
Septembra 2012 je Spinks napovedal, da bosta Engine Software in 505 Games prenesla Terrario na Xbox 360 in PlayStation 3. Igra je bila izdana za Xbox 360 prek Xbox Live Arcade 27. marca 2013. Različica za PlayStation 3 je bila izdana prek PlayStation Network v Severni Ameriki 26. marca 2013 ter v Evropi in Avstraliji 15. maja 2013. Kmalu po prvi izdaji konzole je 505 Games napovedalo Terrario za PlayStation Vita; v Evropi je bil izdan 11. decembra 2013, v Severni Ameriki pa 17. decembra 2013. Spike Chunsoft je lokaliziral različici PlayStation 3 in Vita za izdajo na Japonskem, vključno z ekskluzivnimi predmeti, kot je kostum, ki temelji na Monokumi iz njihove serije Danganronpa. Maja 2013 je 505 Games napovedal mobilno različico igre Terraria, ki jo je nizozemski studio Codeglue prenesel za Android, iOS in Windows Phone. Za iOS je bila izdana 29. avgusta 2013, za Android pa 13. septembra 2013. Različica za Windows Phone je bila izdana 12. septembra 2014.l